Derradeira
publicación de dosier!
Nesta comentarei o
que fixemos na sexta sesión co profesor Carlos Varcárcel, que foi grosso modo, falar sobre a avaliación.
Para comezar, fixemos
unha actividade seguindo a organización da estrutura dunha pirámide para
debater cales foran os tres puntos negativos que viviramos nos procesos de
avaliación ao longo dos nosos anos de estudio.
Eu destaquei os
seguintes aspectos, como os máis negativos:
1.Non saber de entrada
os criterios de avaliación, é dicir,
que nunca mos explicaran. Onde empecei a ter contacto con este factor foi na
universidade, no instituto non sabía que existían e polo tanto, carecía dunha
guía neste aspecto, porque non sabía como tiña que facer as cousas, que patróns
seguir, nin como organizar o meu estudo.
2.En segundo lugar,
algo que non me parecía para nada positivo era que os profesores comparasen as notas duns alumnos con
outros porque penso que crea frustración.
3.E, finalmente, non me
parece boa idea que a nota final dependa
solo do exame.
Estes eran os
aspectos que eu considerei negativos, logo fomos debatendo por parellas e por
grupos, ate chegar a conclusión conxunta. O aspecto que máis se considerou como
negativo nesta actividade foi:
1.A falta de avaliación
oral, cuxa ausencia podería ser explicada por varios motivos, como a falta de
coñecemento por parte dos profesores de ferramentas de avaliación, por exemplo.
Na seguinte actividade tratamos a comprensión: recepción oral e escrita. Tivemos que buscar de maneira colaborativa, unha actividade de comprensión oral ou escrita nos manuais de linguas estranxeiras cos que xa traballaramos anteriormente.
O que atopamos no
manual co que traballamos nos, “Beyond 2”, foron preguntas de compresión de
texto que esixían respostas abertas, xa que necesitaban unha resposta máis alá
de si ou non, e curtas, de atopar no
texto. Por outra banda, esta actividade fomentaba a autoavaliación, xa que os
estudantes debían de facer un texto novo a partir da información que recompilaran
das preguntas.
Deste xeito, tivemos
oportunidade de falar sobre a avaliación e de coñecer os tipos de avaliación
que existen, cando se pode avaliar, que criterios se poden seguir e de que
ferramentas se pode botar man.
No hay comentarios:
Publicar un comentario