Ola de novo!
Desta vez, atópome
diante do teclado para presentarvos a miña proposta de actividade que fomente
tres competencias: unha básica, a lingüística (CL); e dúas transversais, Sentido
de Iniciativa e Espíritu Emprendedor (SIEE), e Conciencia e Expresión Culturais
(CEC).
Para acadar tal
obxectivo optei por recorrer á representación dunha obra teatral clásica inglesa:
The Tragedy of Hamlet, Prince of Denmark.
Desta maneira podo traballar as tres competencias indicadas anteriormente á
vez, xa que os alumnos se verán involucrados nunha actividade na que terán que
utilizar a lingua inglesa como instrumento (CL), tanto os que elixan ser as
personaxes da obra, para facer a representación, como os encargados de deseñar
os escenarios, porque cada un será responsable de elaborar unha proposta para
unha escena e presentala na aula.
O Sentido de Iniciativa e Espíritu Emprendedor (SIEE) tamén será un aspecto clave na actividade, xa que cada un debe de elixir o rol que quere realizar e cumprir as responsabilidades que cada papel acarrea, facendo así referencia á capacidade de elixir con criterio propio, de imaxinar proxectos, e de levar adiante as accións necesarias para desenvolver as opcións e plans, tanto individuais como colectivos.
De igual
maneira, traballar coa obra de Shakespeare, Hamlet,
achegaranos ao apartado da Competencia en Conciencia e expresións Culturais, xa
que nos axudará a coñecer, comprender e valorar o traballo do autor inglés, ademais
de aproximarnos ao patrimonio do seu pobo e utilizalo como fonte de
enriquecemento e desfrute.
Por outra
banda, debido a que Hamlet é unha das
pezas máis amplas de Shakespeare, en lugar de traballar coa versión orixinal, e
co fin de darlle un toque máis divertido á tarefa, escollín a versión dos Simpsons, dispoñible na rede e que ten
unha duración de 5min.
Ata pronto!
Esta non é unha simple actividade, que é o que eu pedía, senón un proxecto moi completo e complexo. Para levar a cabo algo así hai que facer un deseño e preparación de todos e cada un dos paosos, e algo absolutamente esencial decidir o nivel de alumnad ao que vai dirixido, non chega con lanzar a idea. Como idea está xenial, pero insisto en que é demasiado complexa .
ResponderEliminar