Ola!
Nesta terceira entrada do apartado dosier, vou
comentar o que fixemos na terceira sesión de Didáctica da Ensinanza de Linguas Estranxeiras co profesor Carlos
Varcárcel.
Para comezar fixemos unha actividade na que tiñamos
que asociar os métodos que considerábamos aplicables ou que se poderían aplicar
nas seguintes situacións educativas: Educación Infantil e Primaria, Educación
Secundaria, FP, EOI, Seniors e ELE. Por iso, para a selección dos métodos foi
moi importante que tivésemos en conta os factores e contextos que determinan a
didáctica, como a idade, os recursos, o nivel dos estudantes…
Para realizar a actividade xuntámonos por grupos, e
este foi o resultado do meu:
A continuación o profesor explicounos as variables
máis importantes na situación educativa, como son:
- A idade, xa que, debido a que aprendemos de diferente maneira en función da idade, nos fai decidir que didáctica se debe adoptar adoptar (senior, xeneralista, precoz, junior…).
- -Aquí aproveitamos para facer unha actividade de direfencias
entre young e adult learners, cuxos resultados destacaron a facilidade dos máis
pequenos para imitar máis sons e a motivación que leva aos maiores a aprender,
o que fai máis sinxela a aprendizaxe.
- A segunda variable que tivemos en conta foi a lingua inicial, xa que pode influír na aprendizaxe da segunda lingua.
- -Tamén fixemos unha actividade para indagar de qué maneiras
unha inflúe sobre a outra, tanto positiva como negativamente. As conclusións
demostraron que, por exemplo, canta máis cercanía haxa entre a l1 e a l2, máis
fácil se fai a aprendizaxe, e que, ademais, os falsos amigos poden xogarnos
unha pasada.
- A terceira e última variable da que falamos nesta sesión foi o tipo de centro. En Galicia temos tres: o público, o privado e o concertado. Xa que os públicos tenden a ser máis ‘tradicionais’, mentres que os privados son os que máis innovan, isto ven dado polo tipo de control financieiro e pedagóxico que hai sobre cada un, así como da política do centro.
No hay comentarios:
Publicar un comentario