Ola de
novo!
Como xa
comentei na entrada do apartado diario,
usarei esta sección para falar sobre actividades feitas na aula na materia Didáctica da Ensinanza das Linguas
Estranxeiras. Polo tanto ofrecereivos aquí anotacións e resumos sobre o que
vaiamos realizando.
Ate agora
so tivemos dúas sesión, na primeira, o 26 de xaneiro, fixemos dúas actividades:
- A Pirámide:
É unha
actividade dinámica e que da pe a interacción, polo tanto poderíase botar man
dela dende moitas metodoloxías, pero sobre todo dende aquelas que buscan
fomentar a competencia comunicativa, xa que para realizar esta actividade é
preciso agruparse ao comezo, en pequenos grupos que logo deben de ir medrando
pouco a pouco ate so contar con dúas bandas na aula.
Cal é o
obxectivo das agrupacións? Ir desenvolvendo unha idea para logo argumentar as
vantaxes e os inconvenientes fronte a outra banda. Por exemplo, lánzase unha
pregunta e cada grupo debe de desempaquetar os seus pensamentos sobre o tema,
primeiro de dous en dous, por exemplo, logo de catro en catro, e así
sucesivamente. Desta maneira, conséguese
que todo o mundo fale. Ademais, outra vantaxe que ten esta actividade é que se
pode utilizar para tratar un sen fin de temas, así como para revisar
vocabulario, por exemplo.
Na clase
foi interesante, porque todos chegamos ás mesmas conclusións, tiñamos que
escoller nunha lista cal era para nos o punto máis importante da materia e
tamén cal era o que menos pesaba para nos.
- WH- Questions
Para a
última actividade, botamos man das wh-questions. Unha actividade, polo tanto,
de moita utilidade para as clases de inglés. O que fixemos foi formar varios
grupos e cada un deles debía de formular 5 preguntas que comezaran por este
tipo de palabras. Deste xeito, esta
tarefa tamén precisou da interacción, o que a fixo máis divertida e amena.
A
finalidade das preguntas que elaborara cada grupo era preguntarllas logo aos
outros, para así, ver quen sabía máis sobre o falado ese día na aula. Así, por
exemplo, o noso grupo fixo as seguintes cuestións:
1. Onde hai que etiquetar as actividades
colaborativas?
2. Que significa LMS?
3. Por que non hai extensión mínima nas
entradas?
4. Quen van ser os catro docentes da materia?
5. Como se calculará a nota final?
Pareceume
unha actividade moi rendible, xa que se pode utilizar para repasar practicamente
todos os temas, é ademais, moi motivadora para os alumnos xa que esperta certa
competividade entre eles. Incluso se podería levar un pouco máis alá ofrecendo
recompensa aos ganadores.
A nos serviunos
para saber canto entenderamos da materia ese día, polo que por un lado, foi
útil para o profesor, porque así tivo unha oportunidade para saber como de
clara fora a súa lección, e por outra
banda, foi frutífera para nos, xa que si nos quedara algo atrás tivemos a
posibilidade de volver a tomar notas ou de quedarnos coa explicación.
E ata aquí
a miña entrada do dosier da primeira sesión, un saúdo!
No hay comentarios:
Publicar un comentario