Hello!
Para a actividade a partir dun vídeo, seleccionei a seguinte curtametraxe chamada El Puente (Bridge), que foi a tese de grado do director Ting Chian Tey.
Como
actividade de pre-listening
preguntaríalles aos meus alumnos se son vingativos e/ou testarudos, pediríalles
que o comentasen por parellas para darlles a oportunidade de contarse uns aos
outros algunha experiencia que tivesen deste tipo.
Durante
a reprodución do vídeo, como during-listening
activity, pararía no s. 48, para preguntarlles como resolverían eles o
problema e se algunha vez lles pasou algo polo estilo, por exemplo, cando vas en
coche por unha rúa moi estreita, ou cando queres saír dun local no que, á mesma
vez, quere entrar máis xente.
Máis
adiante, no min. 1:57, volvería a deter o vídeo, para preguntarlles como pensan
que solucionarán o conexo e o mapache a situación á que se enfrontan.
Como actividade de post-listening,
proporíalles que pensasen en como solucionan eles os conflitos:
- Si se poñen no lugar do outro cando lles xorde un problema con alguén
- Tamén lles preguntarían se son orgullosos ou si, polo contrario, saben deixar de lado este sentimento.
- E, por último, preguntaríalles que opinan sobre a cooperación, se prefiren traballar individualmente ou en grupo e que vantaxes e desvantaxes existen en cada opción.
Finalmente, en canto á contextualización, penso que este tipo de actividade funcionaría con alumnos de 4º da ESO ou de Bacharelato e que serviría para traballar tanto os verbos modais (I would/ have to/ can/ must...), como as condicionais (If I were...).
Ata
a próxima!
No hay comentarios:
Publicar un comentario