Hello!
Esta entrada vai ser unha pequena reflexión sobre a segunda sesión coa profesora Luz Valencia. Na súa clase do 17 de febreiro fixemos moitas cousas e falamos sobre moitas cousas máis pero, sen embargo, o tempo pasoume voando, igual que na primeira clase. Por que? Porque foron dinámicas, movémonos para facer actividades, e, ademais, estas actividades que fixemos eran significativas para nos, é dicir, falamos sobre cousas que nos gustan, relacionámonos co resto do grupo e, en consecuencia, xogamos coma nenos. Incrible que nunha clase de máster o pasemos tan ben con actividades tan simples, como preguntarnos uns aos outros como comemos un ovo frito, para logo descubrir que pode dicir da nosa personalidade tal acción.
Gústanos
xogar, somos competitivos, e comprácenos falar sobre nos mesmos, por iso,
funcionan este tipo de actividades. E si funcionan con nos, imaxinade con
nenos!
A
ludificación, é o termo que fai referencia ao uso dos xogos en contextos nos que
non son habituais, como por exemplo, a ensinanza. A finalidade deste enfoque é
motivar aos usuarios para que logren alcanzar uns obxectivos e facer da
aprendizaxe un proceso máis ameno. Persoalmente, paréceme un aspecto fundamental
que hai que levar ás aulas, debido á chama que isto prende na motivación dos
alumnos, sobre todo na de aqueles que non están interesados pola materia. E
dende que o inglés é materia obrigatoria e, polo tanto, hai rapaces que teñen
que estar forzados na clase, paréceme moi importante facerlle a experiencia
levadeira. Ademais, así quizás, pouco a pouco se vaian animando.
O xogo
ten potencial para achegarse ao saber de moitas areas, é dicir, pódese facer un
xogo con calquer tema, e o bo das
clases de linguas estranxeiras é que se poden facer moitísimas actividades. Polo
tanto, non debemos de deixar de botar man desta posibilidade. A min
persoalmente gustame traballar con dilemas ou con actividades que requiran de
moita creatividade por parte dos alumnos, porque normalmente non lles mandan
facer cousas así e, en consecuencia, despertan moita curiosidade neles.
Polo tanto, os xogos parecenme imprescindibles nas
aulas por moitos motivos, entre eles, despertan a motivación dos alumnos, fan
das clases un espacio máis divertido e humanizan a escola. Debido a que ludificación me parece un aspecto moi interesante
na educación, decidín traballar acerca del no meu TFM, para así ter máis espazo
para reflexionar. A continuación, engado o enlace á un vídeo no que un rapaz
aporta o seu punto de vista sobre a escola e os xogos. Espero que vos guste.
Vous allez tomber amoureux de cet enfant
Il a tout compris... RESPECT ! #larevolutionestenmarche
Posted by minutebuzz on Mércores, 17 de Febreiro de 2016
Un saúdo!
No hay comentarios:
Publicar un comentario